Praktiske informationer og betingelser, erhverv vinduespolering

Ved oprettelse som kunde, anbefales det, at abonnementsbetingelser læses godt igennem, så vi
sikrer os, at De får den nødvendige information om hvilke tilbud og vilkår DM-Polering
har overfor vore kunder.


Udvendig polering:

Udvendig polering udføres ved interval abonnement efter kundens ønske. Vinduerne skal være nemt tilgængelige,
hvilket vil sige at der skal være ca. 1 meter fri plads rundt om vinduet. Buske
og træer må ikke dække for vinduerne eller adgang hertil.


SMS-tjeneste udvendigt:

Det er muligt at tilmelde sig gratis SMS-tjeneste, hvor vi varsler dagen inden polering, til
de kunder der har låst til haven, eller skal gøre klar foran ruderne. Det er
ikke muligt at aflyse aftalen ved denne SMS.


Indvendig polering:

Hvis ikke der er aftalt en fast aftale på indvendig polering kan det bestilles på tlf.: 36 965 964 eller via www.dm-polering.dk senest 14 dage før næste polering.
Vi sender en SMS dagen inden arbejdet udføres, men det er ikke muligt at aflyse

arbejdet, da det skal ske i henhold til vores aflysningsvarsel på 14 dage. 
Vindueskarme skal være afryddet, inkl. gardiner og persienner skal være trukket op eller til

siden, så ruden er fri og tilgængelig. Er det ikke muligt for pudseren at
polere indvendigt, polere han som hovedregel altid udvendigt.

Det er gratis at aflyse den indvendige
aftale, med kort varsel, men der vil være et smudstillæg på næste
indvendige aftale, da ruderne vil være dobbelt så beskidte næste gang og derfor
vil vi sikre at kvaliteten er i top, ved at give vinduespudseren lidt mere tid,
til at vaske ruderne helt rene og dermed den lille ekstra pris til smuds.


Kontakt ved indvendig polering:

Kontoret sender en SMS eller ringer kunden op, dagen inden den planlagte
polering eller med det varsel der er aftalt ved indgåelse af aftalen. Kontoret skriver
hvad tid han kommer med et tidsinterval på cirka 2 timer, f.eks. mellem kl.
10-12.


Interval:

Vinduespudseren er i dit område hver 4. uge. Nogle kunder ønsker polering hver 8 eller 12 uge.
Jo sjældnere interval, jo dyrere bliver vinduespoleringen. Dette betegnes som
”Interval – hver x uge” på fakturaen.


Almindelig Betaling:

Skal ske senest 15 dage efter hvert besøg og betales ved det oplyste
FI-kort nummer der står forneden på fakturaen eller tilmelding til
betalingsservice, kan oprettes med oplysninger på faktura og koster 10,- per
betaling.


Vinduespudsning uden for den normale rute
eller ønske om ekstra polering:

Ønskes  polering på en bestemt dato eller tidspunkt, der ikke ligger på vinduespudserens
normale rute, koster dette fra kr. 250,- + den normale pris for deres polering,
afhængig af afstanden fra vinduespudserens normalrute.


Reklamation:

Skal ske på vores hjemmeside https://dm-polering.dk/tilfredshed dog senest
3 dage efter polering, inden vinduespudseren kommer væk fra området. Efter denne frist, betragtes arbejdet som udført og den fulde faktura skal betales.


Afvigelser ved Reklamation:

Afvigelser ved reklamation kan være hvis der bliver reklameret over poleringen og det viser sig
at være unaturligt snavs, som beskrevet af nedenstående eller at der kun er
poleret udvendigt og reklamationen så sidder indvendigt. Hvis ovenstående er
tilfældet, vil der blive pålagt, forgæves kørsel til reklamation pålægges
kørselsudgifter og medgået tid på 150,-.

 

Vi erstatter ikke følgende:

  • Ridser på ruder kan forekomme over tid, men ikke særskilt grundet vores behandling. Ridser erstattes derfor ikke.
  • Maling der ryger af rammer, ved pudsning af ruderne, da malingen med tiden bliver porøs, og kan ryge af, når vi pudser ruderne.
  • Ruder/Kit/Silikone der falder af rammerne, som kan skyldes manglende vedligehold af rammerne eller forkert montering.
  • Montageskinner eller funktioner til at holde rammen på plads, når vi åbner eller vender rammen rundt, der kan gå fra hinanden eller gå i stykker, når vi åbner eller vender rammerne, hvormed rammerne også kan falde helt ud, når vi åbner eller vender rammerne.
  • Gummi lister, omkring ruder og rammer, da de med tiden bliver møre, går i stykker og nogle afgiver sort farve, som kan løbe ned over rammer, som dermed kan misfarve rammerne med tiden, men har ikke noget at gøre med vores vinduespudsning


Rentvand, Velux og kvist/karnapper

Rengøres med vores Rent-Vand-System så vi både beskytter vores miljø
for kemikalier og undgår faldulykker, fra de høje stiger. Måden vi
rengører dem på, er at vi frigør snavs fra ruden med en børste, der er
beregnet til at rengøre ruder, for derefter at skylle ruden ren, med
renset vand, der er filtreret for alle urenheder og kalk, og herefter
efterlades ruden til lufttørring.

Der kan opleves små hvide pletter de 2 første gange, da alt sæbe skal
fjernes fra karme og ruder og det håber vi på jeres forståelse med, da
resultatet efterfølgende, vil være langt flottere og ruderne holdes rene
i længere tid.

På grund af veluxruders indbygning og vandret hældning i taget, er de
udsat for langt mere genstridigt snavs og vi vil rengøre dem så godt
det er muligt, men vi kan ikke garantere et perfekt resultat, men at vi
rengør dem, så godt det er muligt og derfor kan vi ikke tilbyde at komme
retur, hvis der skulle sidde noget tilbage på veluxruderne.

Læs mere om vores miljøbevidste løsning: www.dm-polering.dk/rentvand/


Hvad kan du forvente bliver vasket væk ved poleringen?

  • Skidt der er tilføjet vinduerne på naturlig vis, undtaget is på ruder om vinteren.
  • Trafikfilm og pollen.
  • Efterladenskaber fra dyr


Ved normal polering kan nedenstående blandt andet ikke poleres væk.

Nedenstående kan fjernes ved brug af glasskrabere, men skal bestilles separat
  • Silikone/klistermærker og rester fra eksempelvis nye ruder.
  • Kalk fra haveslange eller kalkholdigt vand
  • tappet fra hane.
  • Cement, mørtel, maling, lak og olie.
  • Is på ruder om vinteren.

 

Flytning:

Skal ske 6 måneder inden næste polering og skriftligt på mail til [email protected]

 

Generel ruteplan:

DM-Polering servicerer alle vores kunder efter faste ruter som er planlagt i forvejen og
hver rute gentages hver 4. uge.

 

Arbejdstider:

Vi kører alle hverdage i tidsrummet kl. 7.00 – 16.00.

 

Vejret:

Vi pudser i alt slags vejr; sne, regn og frost er ingen hindring.

 

Aflysning/Ændring af aftale:

Skal ske med 14 dages varsel og kan flyttes 4., 8., eller 12 uger frem, men kan derefter ikke aflyses/ændres yderligere.
Afvises arbejdet uden ovenstående varsel, skal den fulde faktura for arbejdet betales.
Det er ikke muligt at aflyse aftaler, hvis aftalen er under opsigelsesperioden på 6 måneder.

 

Opsigelse:

Der er 6 måneders opsigelsesfrist.
Opsigelsen skal ske skriftligt på e-mail til [email protected]
Opsiges aftalen uden 6 måneders varsel, faktureres der for de aftaler der var planlagt
6 måneder frem.


Kontor adresse:

DM Polering
Holmevej 90
3670 Veksø